انشای زیبای آریانا محرابی فرد
 
درباره وبلاگ


خــــــــــــوش آمــــدید
آخرین مطالب


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 3543
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1



دریافت كد ساعت
کد پرچم دهه فجر
ادبیات
مدرسه نمونه دولتی فرهنگ-خوزستان




به نام خالق دختران (خنده)

آیا از دختر بودن خود خرسندید؟

 

مرا دختر خانم می نامند. مضمونی که جذابیتش نفس گیر است . دنیای دخترانه ی من نه با شمع و عروسک معنی پیدا می کند نه با اشک و افسوس اما تمام اینها را در بر می گیرد . من نه ضعیفم نه ناتوان چرا که خداوند مرا بدون خشونت و زور بازو می پسندد . اشک ریختن قدرت من نیست قدرت روح من است . اشک نمی ریزم تا توجهی را به خواسته ام جلب کنم ، با اشک روحم را می شویم همان گونه که با آب ظرف ها و لباس های خانه را می شوییم .

خانه بی من سرد و ساکت است چرا که شور و هیجان زندگی ، با صدای بلند ، حرف زدن و موسیقی گوش دادن نیست . زندگی ترنم لالایی بخشی را می طلبد که خدا در جادوی صدای من نهفنه است .

همیشه به یاد می سپارم که کمال دختر بودن ، زن شدن نیست ، دختر بودن به تنهایی دنیایی پر از لطافت و جذابیت دارد .

اگر روزی مادر شوم و نیرو های قدرتمند احساس و فداکاری را به حد کمال به نمایش گذاشته ام و اگر نشوم نیازمند احساس و فداکاری کسی نیستم چرا که مادرم محبت درون مرا زنده کرده است .

من آفریده شده ام نه به دلیل اینکه زن باشم یا مادرِِ ؛ من آفریده شده ام تا کمال لطافت و مهربانی خدا را به مخلوقاتش نشان دهم و این ماموریت من در زمین است .

من تنها با ازواج و مادر شدن نیست که معنا می گیرم من به تنهایی معنا دارم . معنای عمیقی در واژۀ دختر بودن . اگر فرهنگ غلط و کوتاه نظری مرا ضعیفه بخواند باز هم قوی تر از قبل در مقابلش می ایستم و لبخند می زنم چرا که خداوند مرا دختر آفرید و همین برایم کافیست .

style="font-size: large;">   1388/8/7

style="color: #ff0000;">   آریانا محرابی فرد     مدرسه ی شهدای ملی حفاری


نظرات شما عزیزان:

yas or
ساعت20:53---11 آذر 1392
انشا عالی بود دخترا

راضیه
ساعت13:42---5 آذر 1392
ایوووووووول به این دختر خیلیییییی قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : Ava Bahrami